خانه / فرآوری / مشخصات سنگ شکن ژیراتوری
مشخصات سنگ شکن ژیراتوری
مشخصات سنگ شکن ژیراتوری

مشخصات سنگ شکن ژیراتوری

مشخصات سنگ شکن ژیراتوری

سنگ شکن ژیراتوری

این سنگ شکن ها را می توان برای درشت ترین سنگ ها به کار برد بزرگترین آنها دارای دهانه ی 72 اینچی می باشد و وزن آنها در حدود 700 تن است .

ظرفیت سنگ شکن ها های ِراتوری خیلی بیش تر از سنگ شکن های فکی با یک نوع بار ورودی می باشد بنابراین سنگ شکن های ژیراتوری می توانند مصالح درشت تر را در زمان مساوی با ظرفیت بیش تر خرد نمایند.ضریب خرد کردن این سنگ شکن ها بین 7/9 می باشد .اگرچه گاه ضریب خرد کردن سنگ ها شکن هایی از این مدل به حدود 11 و ظرفیت آنها به حدود 4000 تن نیز می رسد.ظرفیت این سنگ شکن ها زیاد بوده و مقدار آن را می توان از رابطه ی تجربی زیر به دست آورد.

(T=0/75 d(L-3/14D

که در آن D  فاصله یبین دهانه یدو فک ،dدهانه ی خروجی ، L طول محیط در قسمت دهانه یسنگ شکن و همه ی اندازه ها برحسب اینچ می باشد .سرعت دورانی این مدل سنگ شکن نسبت به سنگ شکن فکی زیاد است و در ماشین های با ظرفیت زیاد تا 300 دور و در ستگاهای کوچک تا حدود 800دور دردقیقه می رسد . زاویه ی مخروطی دو فک بین 20 الی 24 درجه بوده ، در مورد سنگ شکن های که محصول ورودی آنها را سنگ های بسیار یزرگ تشکیل می دهند .

مشخصات سنگ شکن ژیراتوری

این زاویه به حدود 27الی30  درجه می رسد .هرقدر این زاویه بزرگ تر باشد دهانه ی سنگ شکن بزرگ تر بوده قابلیت شکستن سنگ های بزرگتری را دارد ولی در عوض ضریب خرد کردن آن پایین خواهد بود .سائیدگی در این سنگ شکن به جنس فولاد به کار رفته و یختی سنگ بستگی خواهد داشت و به طور معمول با فولاد منگنز دارمقدار سائیدگی بین 5 الی 20 گرم در تن است و در مواقعی که .ج.د آهن در محصول باشد با به کار بردن فولاد های تنگستن دار می توان میزان سائیدگی رابه حدود یک گرم درتن کاهش داد.

مشخصات سنگ شکن ژیراتوری

 

درباره ی mohammad

مطلب پیشنهادی

جداکننده های مغناطیسی

جداکننده های مغناطیسی

جداکننده های مغناطیسی جداکننده ها در فرآوری جداکننده های مغاطیسی را می توان به جداکننده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Powered by themekiller.com