خانه / محصولات / کانی های گوگرد
کانی های گوگرد 
کانی های گوگرد 

کانی های گوگرد

کانی های گوگرد 

گوگرد

فرمت پاورپوینت در24 اسلاید (با توضیحات)

دانلود فایل

اسفالريت : با فرمول ZnS نشان داده مي شود و به صورت بلورهاي مكعبي و معمولاً زرد رنگ ديده مي شود و گوگرد درآن به عنوان محصول فرعي مي باشد.

گالن : با فرمول PbS نشان داده مي شود و به صورت بلورهاي مكعبي خاكستري سربي ديده مي شود و گوگرد درآن به عنوان محصول فرعي است .انيدريت : با فرمول CaSO4 نشان داده مي شود و به صورت بلورهاي اورتورومبيك سفيد رنگ بوده که بندرت در تهيه اسيدسولفوريك به کار مي رود.

ژيپس : با فرمول CaSO4 , 2H2O نشان داده مي شود و به صورت بلورهاي مونوكلينيك بيرنگ تا سفيد برخي به رنگ زرد و خاكستري ديده مي شود و گوگرد درآن به عنوان محصول فرعي مي باشد .
ميكريت : با فرمول NiSنشان داده مي شود و به صورت بلورهاي تريگونال زرد برنجي ديده مي شود و گوگرد درآن به عنوان محصول فرعي است .

باريت : با فرمول BaSO4 نشان داده مي شود و به صورت بلورهاي اورتورومبيك بيرنگ تا سفيد برخي به رنگ زرد و قهوه اي ديده مي شود که گوگرد از آن تهيه نمي شود .

سلستين :با فرمول SrSO4نشان داده مي شود و به صورت بلورهاي اورتورومبيك سفيد تا آبي كمرنگ بعضاً قرمز ديده مي شود که گوگرد از آن تهيه نمي شود .

اورپيمان: با فرمول As2S3 نشان داده مي شود و به صورت بلورهاي مونوكلينيك زرد ليمويي تا قهوه اي يا قرمز ديده مي شود و اكنون كه از اين ماده گوگرد تهيه نمي شود .

استيبنيت : با فرمول Sb2S3 نشان داده مي شود و به صورت بلورهاي اورتورومبيك خاكستري سربي تيره رنگ ديده مي شود و اكنون كه از اين ماده گوگرد تهيه نمي شود .جاسمونيت : با فرمول Pb4FeSb6S14 نشان داده مي شود و به صورت بلورهاي مونوكلينيك خاكستري سربي تيره رنگ ديده مي شود و اكنون كه از اين ماده گوگرد تهيه نمي شود .

درباره ی mohammad

مطلب پیشنهادی

انواع-سپر-حفار

انواع سپرهای حفاری

انواع سپرهای حفاری حفاری تونل فرمت ورد word  در 9 صفحه   انواع سپرهای حفاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Powered by themekiller.com